REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM OSPREY-SKLEP.PL

Regulamin obowiązuje od 29.08.2024

Z regulaminem obowiązującym do 28.08.2024 można zapoznać się tutaj.

 

1. Rodzaj i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną

Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.osprey-sklep.pl prowadzony jest przez spółkę Trekker Sport Jacek Drzewiński, Maciej Gajda Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Powstańców Wlkp. 12B, 61-895 Poznań); wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001117390; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 100 000 zł.; NIP: 7811601429; REGON: 631144510; adres poczty elektronicznej: info@trekkersport.com.pl, numer telefonu kontaktowego: + (48) 61 853 75 32. Nr konta: Alior Bank Spółka Akcyjna 25 2490 0005 0000 4500 8722 1746

Firma Trekker Sport Jacek Drzewiński, Maciej Gajda Spółka z o.o. dalej w treści zwana „Trekker Sport” umożliwia kupowanie oferowanych przez siebie towarów przy pomocy sieci elektronicznej.Zakup towarów w sklepie internetowym TrekkerSport jest możliwy poprzez zakup na stronie Sklepu on-line osprey-sklep.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@osprey-sklep.pl.

Niniejszy Regulamin dotyczy zakupów dokonywanych przez konsumentów oraz wszelkie inne podmioty.

W trakcie składania zamówienia jak i w trakcie jego realizacji możliwy jest kontakt telefoniczny z naszym sklepem, opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta konsument.

Do sprzedaży towarów w sklepie internetowym TrekkerSport, w przypadku, gdy kupującym jest konsument, stosuje się przepisy Ustawy o prawach konsumenta (Ustawa), ze szczególnym uwzględnieniem regulacji Ustawy odnoszących się do umów zawieranych na odległość. Przy czym przez umowę zawartą na odległość rozumie się umowę zawartą z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 1 k.c.)

 

2. Jak kupować

Przed przystąpieniem do sporządzania swego zamówienia zostaniesz poproszony o zapoznanie się z treścią obowiązującego u nas Regulaminu sprzedaży w sklepie internetowym (Regulamin). Okoliczność zapoznania się z Regulaminem prosimy zaznaczyć wyborem stosownej opcji na stronie, dokonując tego podczas sporządzania swojej oferty zamówienia, na końcowym etapie.


Będąc przy opisie wybranego produktu wybierz kolor, rozmiar i ilość i naciśnij przycisk "do koszyka". Jeśli chcesz kontynuować zakupy, kliknij "kontynuuj zakupy", jeśli chcesz sfinalizować zamówienie, kliknij "przejdź do kasy".

W każdej chwili możesz zaktualizować zawartość koszyka zmieniając ilość zamawianych produktów lub po prostu je usuwając.

Przed przejściem do kasy, możesz wpisać kod rabatowy (jeśli taki posiadasz), aby naliczył się odpowiedni rabat. Jednocześnie informujemy, że kody rabatowe nie łączą się ze sobą a także nie obowiązują dla produktów przecenionych. Jeśli zamierzasz kupić dwa lub więcej produktów, dla których są różne kody rabatowe, złóż osobne zamówienie i w komentarzu do niego poproś o wspólną przesyłkę.

Po wybraniu przycisku "przejdź do kasy" zostaniesz przekierowany na stronę, na której będziesz musiał podać swoje dane osobowe i dane do przesyłki. Jeśli posiadasz u nas konto, wystarczy się zalogować. Jeśli nie posiadasz konta masz przed sobą dwie możliwości:

1. Złożenie zamówienia bez zakładania konta - wiąże się z tym, że przy ponownych zakupach będziesz musiał kolejny raz podać swoje dane.

2. Złożenie zamówienia z jednoczesnym założeniem konta. W tym przypadku dane przez Ciebie udostępnione zostaną u nas w bazie i ze swojego konta będziesz mógł korzystać wielokrotnie.

Kolejnym krokiem jest wybór metody dostawy, a następnie metody płatności.

Na samym końcu ponownie zobaczysz swoje zamówienie, w którym będą uwzględnione ewentualne rabaty oraz koszty przesyłki. Na tym etapie konieczne jest potwierdzenie znajomości regulaminu. Tutaj też możesz zapisać się do newslettera, co bardzo polecamy, gdyż będziesz na bieżąco informowany o rabatach oraz o pojawieniu się nowych kolekcji.

Złożenie zamówienia następuje w momencie kliknięcia przycisku Potwierdzam zakup, co jest równoznaczne z przyjęciem przez zamawiającego obowiązku zapłaty kwoty, jaka została wygenerowana na końcu sporządzonego zamówienia. (Patrz niżej pkt 3 „Ceny” oraz pkt 6 „Koszty przesyłki”).

Z uwagi na fakt, iż treści widniejące na stronach internetowych naszego sklepu nie stanowią skierowanej do Klienta "oferty" w rozumieniu przepisów prawa cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania zamówień zastrzegamy, iż:

  • generowane automatycznie przez system i nie podpisane przez żadną konkretną osobę potwierdzenie zamówienia wysyłane do klienta po złożeniu przezeń zamówienia w tym systemie stanowi wyłącznie potwierdzenie Klientowi danych, które wprowadził on do systemu naszego sklepu (tj. potwierdzenie wprowadzonej przezeń treści), natomiast nie stanowi z naszej strony potwierdzania przyjęcia tego zamówienia do realizacji i nie jest jeszcze zawarciem umowy,

  • do zawarcia umowy sprzedaży danego towaru dochodzi dopiero po zweryfikowaniu przez nas dostępności towaru objętego złożonym nam zamówieniem i po wysłaniu do Klienta wyraźnego potwierdzania przyjęcia (akceptacji) tego zamówienia do realizacji.

Uwaga! Ponieważ aktualizacja stanów magazynowych sklepu internetowego (względem naszych sklepów rzeczywistych) odbywa się raz dziennie, może wystąpić sytuacja, że zamawiany towar jest już niedostępny. O braku towaru informujemy wówczas klienta, a w przypadku wcześniejszej przedpłaty - zwracamy pieniądze na jego konto. 

 

3. Ceny

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny są podawane w polskich złotych (PLN).


W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej, wskazana tam informacja o cenie towaru ma charakter wiążący aż do czasu dostarczenia kupującemu zamówionego za tę cenę towaru, tzn. wskazana cena nie może ulec zmianie. W przypadku natomiast, gdy klient naszą stronę internetową (gdy klient opuszcza tryb on-line) bez złożenia zamówienia, wówczas podana na tej stronie informacja o cenie towaru przestaje mieć charakter wiążący z chwilą opuszczenia przez klienta tej strony w trybie on-line.

Uwaga! Zastrzegamy sobie prawo do błędów w druku materiałów reklamowych i w newsletterach.

Pamietaj o tym, żeby do ostatecznego kosztu towaru doliczyć koszty przesyłki.

 

4. Weryfikacja zamówienia

TrekkerSport zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia danych użytych podczas rejestracji użytkownika, bądź składania zamówienia (nie jest to procedura standardowa - prosimy nie traktować tego jako potwierdzenie złożenia zamówienia).


Telefon podany podczas rejestracji, lub składania zamówienia winien być telefonem pod którym można się skontaktować z klientem. Jeżeli jest to numer, pod którym można się skontaktować tylko w wybranych godzinach, należy to zaznaczyć w polu "Komentarz do zamówienia".

 

5. Sposoby płatności

Sposoby płatności dostępne w naszym sklepie internetowym.


  • Przedpłata na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Prosimy o dokonanie płatności w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku dostępnych produktów kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momenty złożenia zamówienia.

    Posiadamy konto bankowe w banku:

    Trekker Sport Jacek Drzewiński, Maciej Gajda Sp. z o.o.

    ul. Powstańców Wielkopolskich 12b

    61-895 Poznań

    Alior Bank Spółka Akcyjna
    25 2490 0005 0000 4500 8722 1746

  • System płatności Tpay, który należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości. Poprzez ten system płatności możesz płacić kartą kredytową, płatniczą, zwykłym przelewem bankowym, blikiem, Apple Pay, Google Pay czy odroczonymi płatnościami PayPo. Prawie natychmiast dostajemy potwierdzenie o wpłacie i możemy wysyłać towar.

  • Gotówka za pobraniem - w tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 2 000 zł. Zamówienie o wartości powyżej limitu pobrania może być uzgodnionie, jeżeli to możliwe, po zweryfikowaniu płatnika. UWAGA! Nie realizujemy przesyłek za pobraniem w przypadku zamówień powyżej 2000 zł bez uzgodnienia.

  • Sprzedaż na raty - naszym klientom oferujemy szybki zakup towaru na raty w systemie ratalnym Alior Raty oraz e-raty Banku Santander S.A.

  • Bony podarunkowe i premiowe - umożliwiamy płatność popularnymi bonami Sodexho, płatność którymi możliwa jest TYLKO na miejscu w sklepie ponieważ musimy sprawdzić w Państwa obecności autentyczność kuponów.

 

6. Standardowa wysyłka towaru (najtańsza opcja), koszty przesyłki oraz czas realizacji zamówienia.

Standardowa wysyłka towaru (najtańsza opcja), realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost, Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.



Koszty przesyłki:

ODBIÓR WŁASNY

  • Odbiór własny to koszt 0zł - ale wymaga on odbioru towaru w siedzibie firmy (sklep stacjonarny) w Poznaniu na ul. Powstańców Wlkp. 12b - przed odbiorem prosimy o kontakt telefoniczny ze sklepem w celu potwierdzenia czy towar jest na miejscu czy dopiero jest zamówiony. Jeżeli produkt jest dostępny sami informujemy klienta o dostępności. Maksymalna kwota zamówienia nie może przekraczać 2000 zł. Zamówienia powyżej tej wartości realizujemy tylko po telefonicznym uzgodnieniu, po zweryfikowaniu płatnika.

 

PACZKOMATY (InPost)

  • 11,99 PLN  przedpłaty na konto lub płatność kartą

  • przy zakupie powyżej 349 zł - WYSYŁKA GRATIS

 

KURIER

  • 16,99 PLN  przedpłaty na konto lub płatność kartą

  • 19,99 PLN  pobranie - cała kwota zamówienia płatna u kuriera (maksymalna kwota zamówienia nie może przekraczać 2000 zł)

  • przy zakupie powyżej 349 zł - WYSYŁKA GRATIS (nie dotyczy wysyłki za podbraniem)



Jeżeli są jakieś wątpliwości lub problemy to prosimy o kontakt telefoniczny, a na pewno coś poradzimy (+48 61 8 537 532)

  

Kurier - wysyłka zagraniczna

Ceny i koszty dowozu dotyczą paczek do 10 kg.

STREFA 1 Niemcy, Czechy, Litwa - 59zł

STREFA 2 Belgia,Holandia, Luxemburg, Słowacja, Węgry, Łotwa, Austria, Dania, Słowenia - 79zł

STREFA 3 Estonia, Bułgaria, Francja (kontynent), Rumunia, Włochy - 129zł

STREFA 4 Finlandia, Hiszpania(kontynent), Irlandia, Szwecja, Portugalia (kontynent) - 159zł

 

Czas realizacji zamówienia.

Część towarów posiadamy na stanie magazynowym sklepu. Te produkty wysyłamy w ciągu 24 godzin (w dni robocze) w przypadku przesyłki pobraniowej, lub w ciągu 24 godzin (w dni robocze) po otrzymaniu wpłaty na konto.

Ze względu jednak na chęć zaspokojenia potrzeb jak największej ilości klientów, część towarów musimy zamówić bezpośrednio od producenta. Wtedy zastrzegamy sobie prawo do wysyłki towaru w ciągu kilku dni roboczych od złożenia zamówienia. Jednocześnie informujemy, że każdy zakup dokonany u nas w sklepie internetowym podlega regulacjom prawnym dotyczącym sprzedaży na odległość.

Zastrzegamy sobie także prawo do odmowy realizacji zamówienia, w sytuacji braku dostępności towaru (kontaktujemy się w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia). Dlatego niezbędne dla nas jest posiadanie Państwa numeru telefonu, by mieć z Państwem szybki kontakt w celu powiadomienia o ewentualnym braku towaru.

 

7. Anulowanie zamówienia

Konsument może anulować swoje zamówienie do chwili gdy sklep przyjął jego zamówienie, w takim przypadku złożona przez konsumenta oferta zakupu przestaje wiązać (zob. potwierdzenie przez sklep zamówienia w pkt 2 „Jak kupować”).

Zamówienie można anulować telefonicznie podając numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby, która widnieje na zamówieniu lub drogą e-mailową.

 

8. Odstąpienie od umowy. Zwrot zakupionego towaru (dotyczy konsumentów). Wymiana towaru.

 

Prawo odstąpienia od umowy.

Konsument, który zawarł umowę za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem jednak obowiązku poniesienia tych kosztów, które wynikają z wyraźnej dyspozycji kupującego i wykraczają poza koszty standardowej wysyłki, o których mowa w pkt 6 niniejszego Regulaminu.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być dokonane poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (poniżej) i przesłanie go do nas za pośrednictwem listu tradycyjnego lub poczty elektronicznej.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni liczonych od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta  lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Decydując się na przesłanie  oświadczenia o odstąpieniu od umowy tradycyjnym listem lub pocztą elektroniczną mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak korzystanie z gotowego formularza nie jest to obowiązkowe. W każdym wypadku Państwa oświadczenie o odstąpieniu od umowy winno być czytelne i zrozumiałe, tak aby w sposób nie budzący wątpliwości można było z niego odczytać Państwa wolę odstąpienia od umowy (decyzja o rezygnacji z zakupu).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Po doręczeniu nam Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy, niezwłocznie przesyłamy Państwu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość  umowę uważa się za niezawartą.

Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

Ciężar dowodu skorzystania z prawa odstąpienia zgodnie z przepisami spoczywa na kupującym.

 

Zwrot towaru.

Jako kupujący, którzy skorzystali z prawa odstąpienia od umowy, jesteście Państwo obowiązani niezwłocznie jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyliście Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zwrócić rzecz według Państwa wyboru:

- bądź to osobiście w naszym sklepie:

Sklep Trekker Sport

ul. Powstańców Wielkopolskich 12B

61-895 Poznań

- lub też przesłać rzecz na ten sam adres, przy czym jako konsument, który skorzystał z prawa odstąpienia od umowy, jesteście Państwo zobowiązani ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (przesyłka na własny koszt).

Do zachowania terminu zwrotu rzeczy wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Skutki odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym doliczone przy zakupie koszty dostarczenia rzeczy, z tym zastrzeżeniem, że zwrot kosztów dostarczenia rzeczy nie obejmuje kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez nasz sklep, o którym mowa w pkt 6 niniejszego Regulaminu.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep, nasz sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jako Sklep, za wyjątkiem gdy zaproponowaliśmy Państwu, że sami odbierzemy rzecz,  jesteśmy uprawnieni do powstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem sklepu Trekker Sport lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

 

Wymiana (dotyczy wszystkich kupujących tzn. konsumentów i innych podmiotów).


W przypadku chęci wymiany produktu zamówionego od dnia 18.11.2023, należy zwrócić zamówiony towar zgodnie z regulaminem zwrotów oraz złożyć i opłacić nowe zamówienie. 

 

Uwaga: nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt (przesyłka taka automatycznie jest zwracana do nadawcy na jego koszt).

 

9. Gwarancja i reklamacje. Rękojmia za wady.

Zasady odpowiedzialności Trekker Sport wobec konsumenta za zakupiony w jego sklepie towar, znajdujące zastosowanie do towarów zakupionych po dniu 31 grudnia 2022 r.


I. Odpowiedzialność Trekker Sport za zakupiony w jego sklepie towar

1. Trekker Sport ponosi odpowiedzialność za to, że zakupiony w jego sklepie towar jest zgodny z umową zawartą z konsumentem. 

2. „Konsument” oznacza osobę fizyczną, która zawierając umowę kupna-sprzedaży ze sklepem działa w celach niezwiązanych z wykonywaną działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą ani wykonywaniem wolnego zawodu.

3. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:

1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;

2) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Trekker Sport zaakceptował.

4. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:

1) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

2) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Trekker Sport wykaże, że:

2.a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,

2.b) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,

2.c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;

3) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;

4) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Trekker Sport udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

2. Trekker Sport nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa powyżej, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

3. Trekker Sport ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania towaru, jeżeli:

1) zostało ono przeprowadzone przez Trekker Sport lub na jego odpowiedzialność;

2) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Trekker Sport lub osobę trzecią, o której mowa w art. 6 ust. 2.

5. Trekker Sport ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

6. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

7. Trekker Sport nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

 

II. Zgłoszenie reklamacji  i odpowiedź na reklamację

W przypadku stwierdzenia braku zgodności towaru z umową, o których w pkt I powyżej, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia warunków odbioru przez nas wadliwego towaru. Prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@trekkersport.com.pl bądź telefoniczny.

Przesyłka z wadliwym towarem powinna zawierać wypełniony formularz zgłoszenia wady.

Prosimy wypełnić wszystkie pola pismem drukowanym.

Wadliwy produkt można odesłać na nasz adres:

Sklep Trekker Sport

ul. Powstańców Wielkopolskich 12 B

61-895 Poznań

 

Trekker Sport  jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Trekker Sport przekazuje konsumentowi na papierze lub pocztą elektroniczną.

Jeżeli Trekker Sport nie udzielił odpowiedzi na reklamację w wymienionym powyżej terminie, uważa się, że uznał reklamację. 

 

III. Uprawnienia konsumenta w przypadku braku zgodności z umową

1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

2. Trekker Sport może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Trekker Sport może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Trekker Sport. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Trekker Sport, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

3. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Trekker Sport uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

4. Trekker Sport dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Trekker Sport został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Trekker Sport.

5. Konsument udostępnia Trekker Sport towar podlegający naprawie lub wymianie. Trekker Sport odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

6. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Trekker Sport demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

7. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

 

IV. Obniżenie ceny oraz odstąpienie od umowy

1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

1) Trekker Sport odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt  III ust. 2. 

2) Trekker Sport nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt  III ust. 4-6;

3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Trekker Sport próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

4) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt III;

5) z oświadczenia Trekker Sport lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

2. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

3. Trekker Sport zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

4. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

5. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Trekker Sport na jego koszt. Trekker Sport zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

7. Trekker Sport dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

IV. Gwarancje handlowe producenta towaru udzielona na rzecz konsumenta

Zakupione towary podlegają gwarancji handlowej producenta, jeśli ten takiej udziela.

Potwierdzeniem udzielonej gwarancji jest informacja producenta dołączona do towaru zawierająca oświadczenie producenta o udzieleniu gwarancji.

Gwarancji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego. Oznacza to jednocześnie,  że gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem (suszenie obuwia na promiennikach ciepła, pranie itp.).

Gwarancja handlowa jest wiążąca dla gwaranta na warunkach określonych w oświadczeniu o gwarancji handlowej i związanej z nią reklamie, które były dostępne w momencie zawarcia umowy lub wcześniej. 

Jeżeli producent oferuje konsumentowi handlową gwarancję trwałości niektórych towarów przez określony okres, producent przez cały okres obowiązywania handlowej gwarancji trwałości odpowiada bezpośrednio wobec konsumenta za naprawę lub wymianę towarów. Producent może zaoferować konsumentowi w oświadczeniu o handlowej gwarancji trwałości korzystniejsze warunki.

Jeżeli w dokumencie gwarancyjnym nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi 24 miesiące liczone od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. Potwierdzeniem udzielenia gwarancji przy sprzedaży, jest wydany kupującemu dokument gwarancyjny.

Uszkodzony produkt można odesłać na nasz adres:

Sklep Trekker Sport

ul. Powstańców Wielkopolskich 12 B

61-895 Poznań

 

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji. Prosimy wypełnić wszystkie pola pismem drukowanym. Prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@trekkersport.com.pl 

 

V. Do kogo się zwrócić w przypadku sporu ze sklepem.

W przypadku powstałego sporu ze sklepem, konsument ma możliwość  skorzystania z sądowych i pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

przykładowo:

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.),z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.),z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej

Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów  Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

 

10. Faktury

Faktury wystawiamy na życzenie klienta.

 

11. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe uzyskane z rejestracji klientów będą przetwarzane przez firmę Trekker Sport Maciej Gajda Jacek Drzewiński z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o Ochronie danych Osobowych z dn. 29 sierpnia 1997. Każdy klient ma prawo do wglądu w swoje dane, modyfikowania ich oraz żądania do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić do firmy Trekker Sport Maciej Gajda Jacek Drzewiński w formie pisemnej.

 

12. Polityka prywatności

Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności i ochrony danych osobowych znajdują się w tym linkiem https://osprey-sklep.pl/informacje-rodo

 

13. Warunki techniczne niezbędne do korzystania ze sklepu

Rekomendowane wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca są dla Usługobiorcy następujące:

  • aktywne połączenie z Internetem pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTPS,

  • prawidłowo zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą standard HTML 5 oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów (CSS3), np. Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 7.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 10.0 lub nowszej, Opera w wersji 10.0 lub nowszej,

  • włączoną obsługę Java Script oraz cookies,

  • korzystanie z Usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej wymaga posiadania czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

 

14. Zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym

Klient, który korzysta ze Sklepu, zobowiązany jest do:

  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa,

  • korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania,

  • nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej,

  • korzystania ze sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Administratora sklepu.

 
Ostatnio oglądane
Brak ostatnio oglądanych produktów
Wyczyść wszystko
Sprzedawcą oraz administratorem danych osobowych jest: Trekker Sport Jacek Drzewiński, Maciej Gajda Sp. z o.o. ul. Powstańców Wielkopolskich 12b, 61-895 Poznań NIP 7811601429, Regon 631144510